A weboldal cookiekat használ a felhasználói élmény növeléséhez!
Kategóriák / Termékek

Gyakori Kérdések

Kiszállítással kapcsolatos kérdések

 



Fizetéssel kapcsolatos kérdések
 

Kedvezmények
 



Garanciával Kapcsolatos Kérdések


Mennyibe kerül a szállítás ? 


A kiszállítási díjak alakulása magyarországi szállítási cím esetén, futárral történő kiszállításnál:

ÁRAINK GLS CSOMAGPONTRA/ CSOMAGAUTOMATÁBA TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS ESETÉN:

0 -15.000 Ft között 990 Ft
15.000 Ft felett ingyenes
Utánvételes fizetés esetén az utánvét ára + 490 Ft

ÁRAINK KISZÁLLITÁSI CÍMRE GLS-SEL TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS ESETÉN:

0 -15.000 Ft között 1390 Ft
15.000 ft felett ingyenes
Utánvételes fizetés esetén az utánvét ára + 490 Ft

ÁRAINK MPL-ES SZÁLLÍTÁS ESETÉN:

4. 990 Ft *
A fizetés kizárólag előre utalással vagy online bankkártyával történhet az MPL-ES szállítás esetén

Személyes átvétel Kecskeméten!  INGYENES!


 

​Mikor kapom meg a rendelésem?

GLS Futárszolgálat: Rendelés napja + 1-2 munkanap  *

* Vásárlás esetén munkanapokon 12 óráig leadott rendelésed 99,9% -ban a következő munkanapon, a pénteken 12 óráig leadottakat hétfőn, a hétvégi rendelésedet pedig a következő hét keddjén kapod meg.

MPL Futárszolgálat (Magyar Posta): Rendelés napja + 3-15 munkanap  *

* Mivel a Magyar Posta Zrt. nem szerződéses partnerünk, a csomagokat a cégünk szállítja a postára a csomagszám alapján indokolt rendszerességgel, ezért a szállítási idő a rendelést követően akár 15 nap is lehet!

Ha minél hamarabb szeretnéd megkapni a csomagodat, akkor válaszd a GLS szolgáltatását!

Az ü
gyfélszolgálatunk minden esetben email-ben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelésed.

 

Hány órakor kézbesítik a csomagom?

 A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget adj meg kiszállítási címként! A csomagot a futár az otthonodba vagy akár a munkahelyedre is kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadni, ahol napközben elérhető vagy! Normál esetben a futár 8-17 óra között kézbesíti a csomagod, de van lehetőség egyeztetni a futárszolgálattal! A kézbesítés napján SMS-ben kapott mobilszámon a futár elérhető, ha tud segít.


 

Milyen átvételi módok vannak?


SZEMÉLYES ÁTVÉTEL KECSKEMÉTEN – INGYENES!

Megrendelésed díjmentesen, értékhatártól függetlenül  átveheted a Kecskeméti telephelyünkön! Amikor elkészül a csomagod, és át lehet venni, e-mailben és (ha adtál meg telefonszámot) telefonon értesítünk!
Fizetési módok: Fizetés készpénzben, Banki átutalás, Barion használat



HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL !

 

A csomag feladásakor e-mailben értesítünk, hogy a következő munkanapon a csomagod kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. 
A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kapsz SMS és e-mail -ben is, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén kapni fogsz egy e-mailes értesítést. Az e-mailben megadott linken keresztül kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban. 

 

CSOMAGPONT !


300 településen több mint 650 átvevőhelyet találsz, a hozzád legközelebb esőt a vásárlásnál tudod kiválasztani. A térképes kereső segítségével megnézheted, hol van a legközelebbi GLS CsomagPont.

Ezek a CsomagPontok olyan üzletek, ahova a futár lerakja a csomagodat és te 5 munkanapon belül, személyi okmányod bemutatásával, az üzlet nyitvatartási ideje alatt bármikor átveheted. A GLS futárszolgálat SMS-ben küld tájékoztatást, ha az MediNatural natúrkozmetikumokat kiszállították a kiválasztott CsomagPontba! Ha nincs időd aznap átvenni, ne ijedj meg! A harmadik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) kapsz, ha a Medinatural csomagod még a CsomagPontban van.

 

Fizetési feltételek 



A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót (áfát), melynek mértéke 27%. A megrendelt natúrkozmetikumok árát és a szállítási költséget kiegyenlítheted bankkártyás- Barion fizetési móddal, illetve előre utalással vagy akár utánvéttel is. 
A vásárlási információról vásárlás után azonnal kapsz egy e-mailt, amelyben minden fontos infót megtalálsz. Amennyiben az utánvétes vásárlást választod, úgy a termékek vételárát, a szállítási díjat és a készpénz-kezelési díjat átvételkor, a futárnak kell kifizetned. 

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?


Jelenleg az alábbi fizetési módok közül választhatsz a rendelésed leadása előtt a pénztárban:


Online bankkártyával

Barion - bankkártyás fizetés :ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával. A fizetéshez a kártya adataira, valamint e-mail címre van szükség. A fizetéshez Barion regisztráció nem szükséges, plusz költsége nincs, de az ÁSZF-et el kell fogadni.

A fizetéskor bankkártya adataidat el is tárolhatod, így következő vásárlásod során már nem kell újra megadnod azokat. A fizetéshez szükséges kártya adatokat a Barion biztonságos szervere tárolja, a fizetéshez e-mailcím és jelszó szükséges. Egy Barion tárcában több bankkártya is lehet.
A Barion fizetési módról bővebben ide kattintva tájékozódhatsz.



Átutalással:  A fizetendő összeget előre át kell utalni az OTP Banknál vezetett bankszámlánkra.
Számlaszám: 11732002-23575035
Megjegyzés rovatban, kérlek tüntesd fel a rendelés azonosító számod! 


Fizetés utánvéttel:  A termékek vételárát és a szállítási díjat a futárnak kell kifizetni készpénzben.
 

 

 

100 napos pénzvisszafizetési garancia

 

100 napos pénzvisszafizetési garanciát ajánlunk Neked, a kockázatot átvállaljuk, így nyugodt szívvel és gondtalanul élvezheted a természetes kozmetikumaink jótékony hatását.

Mostanra már évtizedes tapasztalattal és megszámlálhatatlan pozitív visszajelzéssel a hátunk mögött annyira biztosak vagyunk abban, hogy a termékeinkkel elégedett leszel, hogy mindegyikre 100%-os, azonnali pénzvisszafizetési garanciát kínálunk.*

Ha valamiért úgy érzed, hogy nem vagy maradéktalanul elégedett a webáruházunkból megrendelt MediNatural termékekkel csak küldd vissza a rendelésedtől számított 100 napon belül a termék maradványait (legalább 50%-ot), és a teljes vételárat megtérítjük. (a posta költséget nem - a visszaszállításról Neked kell gondoskodnod)

Szükségünk lesz a megrendelés azonosítódra vagy arra az e-mail címre, amiről a megrendelésed leadtad, valamint a számlaszámodra, amire a visszaküldött termékek beérkezése után átutalhatjuk a termékek vételárát!

 

Hova küldhetem vissza a terméket?

Kérlek, ide küldd vissza → MediNatural Kft. 6000 Kecskemét, Hosszú utca 20.

 

Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy fontos a véleményed, minden esetben igyekszünk megoldást találni, ezért reklamáció esetén is kérünk fordulj hozzánk bizalommal!

 

A felkínált 100 napos vevő általi termék visszaküldési és cégünk részéről a termék árának visszafizetési lehetősége sokkal több, mint amit a Fogyasztóvédelem elvár. Ugyanis a 14 napos vásárlástól elállási jog érvényesíthető internetes megrendelés esetén, kivéve például a felbontott, higiéniai szempontoknak már nem megfelelő kozmetikai készítményeket.

Az ide vonatkozó Kormányrendeletben meg van határozva, hogyan kell eljárni: "A fogyasztó kötelessége a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, vagy a vállalkozásnak, vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A fogyasztónak kell viselnie a visszaküldéssel járó költségeket."

Mivel minden esetben a vásárló érdekeit tartjuk szem előtt, ezért 100 napos garanciát vállalunk, ami jóval felülmúlja a hivatalosan elvárt feltételeket. *

Pénzvisszafizetési garanciát csak azokra a MediNatural termékekre vállalunk, melyeket online közvetlenül a medinatural.hu weboldalon keresztül vásároltál. Amennyiben viszonteladónál jutottál a termékeinkhez, úgy a garanciát sajnos nem érvényesítheted, köszönjük a megértésed.