A weboldal cookiekat használ a felhasználói élményed növeléséhez.
Menü

A C-vitamin hiány 6 jele


A szervezet több figyelmeztető jelet is ad, amennyiben a C-vitamin-hiány veszélyes szintet ér el. Ezekre a jelekre való odafigyeléssel életet lehet menteni.


►   Fogínyvérzés, fogínygyulladás vagy laza fogak. A C-vitamin szükséges a kollagén termelődéséhez, amely a szöveteket épiti.

►   Energiahiány és/vagy depresszió. Szélsőséges fáradtság és súlyvesztés. Gyakori a depresszió.

►   Hangulatingadozások. Ingerlékenység és gyors hangulatváltozások súlyos hiányra utalhatnak.

►   Krónikus ízületi fájdalom. Komoly esetekben vérzéshez vezethet az ízületekben, ami állandó fájdalmakat okozhat.

►   Gyenge immunrendszer. Azon emberek szervezetéből, akikről úgy tűnik, hogy mindig betegek, hiányzik az immunerősítő C-vitamin.

►   Lassú sebgyógyulás és véraláfutások. Elégtelen C-vitamin bevitelnél véraláfutás jelentkezik a test bármely pontján, a sebgyógyulás pedig nagyon hosszú időt vesz igénybe.

C-vitamin jó és elegendő adagolása valóságos áldás a szervezetnek és segít az immunrendszerünknek. Képes megvédeni bennünket a sejtkárosító szabad gyökök túlzott képződésétől, és ráadásul felerősíti az E-vitamin és a vas jó tulajdonságait. A vitamin gondoskodik az egyes testi sejtek jó oxigénellátásáról, erősíti a bőrt, a porcokat és a csontokat.


A C-vitamin nyersen a legjobb


A legtöbb hasznos tápanyaghoz akkor jutunk, ha a hazai, szezonális zöldséget és gyümölcsöt nyersen fogyasztunk! C-VITAMINBAN gazdag a citrusféléken kívül a kivi, homoktövis,brokkoli, karfiol, karalábé, sóska és a paradicsom, paprika.

Tartalomhoz tartozó címkék: egészségmegőrzés

Keresés